12 November 2014

W E A R / Strelitzia reginae

1

Finally the cold has arrived and it is time to get those sweaters out of the closet! I have been longing for colder days for a while, I truly love colder seasons, but it took longer than I expected. Now the real cold is striking. I've been preparing for much colder environments as far as statement pieces go, but meanwhile I've been loving this white sweater from the Black&White collection and I'm giving my Nikes their close-to-last walk while the weather is not too bad, since they allow all the water in! I hope you like it!

/ P T 
Finalmente o frio chegou e está na hora de tirar do armário as camisolas! Já andava à tanto tempo a desejar que o tempo arrefecesse, adoro os meses mais frios. O frio tardou em chegar mas chegou em força! Tenho andado a preparar-me para enfrentar muito frio mas entretanto chega uma camisola como esta. É da colecção Black&White da Zara, branquinha e simples, apetece-me usa-la todos os dias, mas sempre com medo de a sujar — é o unico senão do branco! Para além disso tenho aproveitado para passear as minhas sapatilhas Nike enquanto posso, vou arruma-las brevemente pois infelizmente deixam entrar água! Espero que gostem!

IMG_9991_1500 IMG_0024_1500 2 IMG_0033_1500
ZARA pants.sweater / FERRACHE coat / NIKE trainers / RAY BAN shades
/
All photos copyright © Filipa Moreno π

No comments:

Post a Comment