24 June 2014

W E A R I N G / linen and leather

Linen and Leather

For a casual day off in the city i took my first summery shirt for a walk — despite the rain that came along to cheer me up. I've been loving this clutch from Scar-ID store, i can wear it as an everyday day bag filled with stuff or folded just for the essentials on a weekend day.

Linen and Leather


/ P T

Para um feriado na cidade decidi levar a primeira camisa de verão para um passeio — apesar da chuva que voltou para me animar. Tenho adorado usar esta clutch da Scar-ID store, pode ser usada aberta para o dia a dia ou dobrada para as coisas de fim de semana.
Linen and Leather Linen and Leather Linen and Leather Linen and Leather


MANGO PREMIUM - shirt / EUREKA - shoes / SCAR-ID - clutch / HARDWARE STORE - jewelry / YSL - lipstick

All photos copyright © Filipa Moreno π

2 comments:

  1. Ana, adorei completamente as fotos deste post e a tua estética.
    Vou começar a seguir regularmente!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada Maria, fiquei muito contente por gostares.
      Fiquei fã do teu blog também, um excelente trabalho!

      Delete